کاتولک

کاتولک

کاتولک

کاتولک

مرطوب با روغن نارگیل درمان شده است

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۵ ب.ظ

مرطوب با روغن نارگیل درمان شده است

روغن نارگیل یکی دیگر از گزینه های خوبی برای پاک کردن زیر بغل است. روغن نارگیل حاوی ویتامین E است که می تواند پوست را خشک کند. علاوه بر این، روغن نارگیل به عنوان دئودورانت موثر طبیعی عمل می کند و پوست را تحریک می کند. برای انجام این کار، سطح ناحیه زیر بغل را با روغن نارگیل واقعی تمیز کنید و پوست را به خوبی ماساژ دهید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس بدن را با آب گرم و صابون بشویید. روش های دیگر برای سفید کردن زیر بغل شامل استفاده از شیر و ماست، آرد برنج و سرکه است که همه آنها می تواند به عنوان سفید ترین شکل ممکن باشد و درخشش پوست. کارشناسان زیبایی توصیه می کنند مردم بدن خود را با مواد شوینده خفیف شستشو دهند، از پوشش های نرم و بهداشتی استفاده کنند، و از حمام های معمولی استاندارد برای لباس و آرام استفاده کنند تا پوست خود را زیر بغل حفظ کنند. نارگیل و ویتامین E همچنین می تواند تاثیر خوبی بر کاهش بلوز سیاه و سفید داشته باشد. فقط کمی از این روغن را برروی زیر بغل خود بمالید. روغن نارگیل و ویتامین E، علاوه بر سفید کردن پوست زیر بغل، پوست را نرم و ظریف می کند.
درمان تاریکی حسی با ماسک های روشن

شما می توانید از ماسک های روشن استفاده کنید تا سیاه و سفید را زیر دستان خود بردارید. یا این ماسک ها را در خانه بگیرید یا آنها را از خارج خریداری کنید. برای تهیه این ماسک در خانه، فقط یک قطعه آرد خرد شده را با کمی ماست، لیمو و کمی زردچوبه اضافه کنید و پوست خود را زیر زیر بغل خود قرار دهید. 15 تا 20 دقیقه را روی پوست خود بگذارید، سپس آن را آب آشامیدنی شستشو دهید. مخلوط چوب صندل و چند قطره آب گل رز و یک رب. این خمیر را روی شکم خود قرار دهید. صبر کن تا خمیر خشک شود، سپس آن را بشویید. این روش یکی از بهترین روش ها برای روشن کردن زیر بغل شما در خانه است. برای حذف blackjack، شما نیاز به چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست یا شیر. آرد را با ماست یا شیر ترکیب کنید و مخلوط را به زیر بغل خود بمالید. اگر مهم نیست که بستر شما کثیف است، می توانید این مخلوط را در طول شب بگذارید. از آنجا که آنها کاملا طبیعی هستند، آنها اثر بدی نخواهند داشت. اگر شما می خواهید یک نتیجه سریعتر، شما می توانید برخی از آب لیمو را اضافه کنید. یکی دیگر از روش موثر و طبیعی شما می توانید اثر آن را در دو روز ببینید، استفاده از مخلوط زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا کرم است. قبل از خواب، این مخلوط را به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید آن را در صبح در پوست منطقه بماند. این ترکیب نه تنها باعث می شود رنگ بویایی شما روشن شود، بلکه بوی بدی از عرق را نیز برطرف می کند.
درمان سفال با خوش خیم

نوشابه های گازدار نیز می توانند در درمان تاریکی هیپوپارتیکولا کار کنند. برای سفید شدن و رفع گرفتگی با استفاده از جوش شیرین، مطمئن شوید که آن را با نوشابه های گازدار مخلوط کرده و آب را بشویید و یک لایه نازک آن را زیر زیر بغل خود قرار دهید. پس از خشک شدن خمیر، آن را بشویید و این روش را سریع و بلافاصله تیره شدن گردن رحم دوم هفته را تکرار کنید.

  • سمیر قندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی